Een mooi 2012!

1-1-12
Ik wens iedereen een fantastisch, creatief, gezellig, gezond en mooi 2012 toe!
De lange avond van gisteren was bij uitstek geschikt om de winterhanger af te maken. Op de foto kun je helaas niet alle kraaltjes zien: op zo'n bewolkte dag als vandaag gaat flitst het fototoestel ook buiten!

Gisteren hebben we meteen alle feesten afgesloten: de boom eruit, kerststal weg en alles weer gewoon! Ik weet het, het is nog geen driekoningen geweest, maar ik begin het jaar zo graag fris! Normaal gesproken zie je me op 1 januari altijd enorm poetsen terwijl Bryan en de kinderen naar opa en oma zijn. Dit jaar doe ik dat maar even niet, maar gelukkig is mijn volkje welwillend. Het is hier heerlijk fris en schoon en zo maken we een verse start!!
De wintertafel staat, hoewel het buiten toch meer op lente lijkt. De bollen zullen dus weer snel komen!

4 opmerkingen:

  1. Ik doe al jaren niet meer aan kerst en dat bevalt heel goed (ik hoef dus ook niets op te ruimen)
    Ik wens je een gezond en creatief 2012 toe.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winterhanger is prachtig geworden! En je wintertafel vind ik ook erg mooi. Maar inderdaad, het 'plaatje' binnen lijkt niet op wat we buiten zien. Het mag de pret niet drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig 2012 voor jullie. Hier staat de boom nog maar ik kan niet wachten om hem weg te halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo toch nog een beetje echt winter maar dan binnen. Ik vind het zo wel prima het weer die winter mogen ze voor mij wel schrappen;-)De winter hanger is echt erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen