Muziekdoosjes, Jorissen en winkelplannen...

19-1-12
Een ren- en vliegweek. Maandag waren we bij de KvK, dus nu is het officieel: 't Knuffelpopje is een bedrijf! Nu alleen nog wachten op de papieren, want er was een computerstoring (uiteraard) en dan is het maar wachten tot het opgestuurd wordt! Ondertussen ook druk bezig met het opzetten van een administratie waar niet alleen ik, maar ook de boekhouder mee kan werken!

Naast al dat 'moet' er natuurlijk ook gewoon gewerkt worden, maar het is best moeilijk moet ik zeggen: er is veel afleiding en even lekker rustig gaan zitten wil ook niet echt lukken!
Maar er kwam deze week toch nog wel wat uit mijn handen:
 Een Joris! Deze keer op verzoek met haartjes.
En twee muziekdoosjes af: een gele en een paarse!

Morgen heb ik een gezellige workshop met 2 dames die een lijs willen maken, dus daar ga ik vandaag de voorbereidingen voor treffen.
Volgende week is het trouwens zo ver: mijn gastkindjes mogen weer komen! Ik heb het ontzettend gemist, dat gekeutel om me heen...

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke knuffels en gefeliciteerd met je "bedrijf". Leuk hoor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Gefeliciteerd en veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Joris is heel leuk , met zijn lieve snoet en het muziekdoosje is ook schattig, Gefeliciteerd met T Knuffelpopje, dat je maar heel veel succes mag hebben!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk druk druk, maar voor een goed doel. Ben erg benieuwd naar alle nieuwe ontwikkelingen succes natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how sweet these are. just delightful, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf! Spannend allemaal. Mooie poppen heb je tussendoor nog weten te maken. Heel veel succes. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat goed, van harte en maak er wat moois van.

    BeantwoordenVerwijderen