Druk, druk, druk...

13-1-12
Ik ben echt heerlijk bezig!
Lekker aan het breien, hoofden aan het maken en achter de naaimachine!
Ondertussen bruist mijn hoofd van de ideeen, plannen en struikel ik over mogelijkheden en kansen!!


Een tuniek voor een lijs in wording...
 Een setje voor een lijs in wording, de schoentjes en onderbroek zijn ook al bijna af...
Jorissen en Muziekpopjes in wording...
Hoofden in wording...
En nog meer hoofden in wording...

Ondertussen ben ik ook een bedrijf in wording! Na 7 jaar wordt het tijd de stap eens te wagen, dus maandag staat de afspraak bij de KvK.
Ondertussen ben ik bezig met het opzetten van een Etsy-shop, alleen gaat die onder een andere naam: het Knuffelpopje vertaald zich niet zo leuk, de naam zit al een beetje in mijn hoofd, maar moet er nog goed uit komen.

De ironie wil overigens, dat als alle plannen zich doorzetten zoals ik hoop, wil en al jaren vurig wens, ik binnenkort de trotse mede-eigenaar zal zijn van een tweede bedrijf!! Maar daarover later meer...


Zoals je ziet: druk, druk, druk...

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor die breiwerkjes. Het ziet er erg mooi uit! Vooral dat tuniekje vind ik schattig.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit allemaal.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes! Ben erg benieuwd naar je Etsy winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je lekker bezig, ik ben ook benieuwd naar het verdere verloop...succes ermee!!
    groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig ajourvestje heb je gemaakt en het rose stelletje ziet er ook heel leuk uit....grappig gezicht zo 'n berg hoofdjes , fijn handwerkrijk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vooruitzichten allemaal. Als het goed is zit je vandaag bij de Kvk. Ben benieuwd naar je nieuwe naam en je winkel. Succes, groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge, wat ga jij toch altijd hard! Leuk om te zien dat jij je hoofden ook draait/wikkelt. Ik kende die methode niet en zag het voor het eerst bij Poppenliefde.
    Wat een spannende ontwikkelingen! Veel succes! Ik ben heel benieuwd!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen