Tja...

2-2-13
Nu de website gebouwd is en draait, wilde ik natuurlijk ook (even vlug) het blog aanpassen...
Ik kan niet echt zeggen dat ik er gelukkig van word!
Blij met het knijn op de achtergrond en de foto bovenaan, maar dat donkerpaars en wit, ik vind het helemaal niets!
Ik kan dus ook niet vinden hoe en waar ik dat aan zou kunnen passen! Ik heb alle geavanceerde opties al geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niets zo het lijkt...

Afijn, moet je ook maar niet om kwart over 10 's avonds, vlak voor het naar bed gaan, nog bedenken dat je dat 'even vlug' gaat doen...

Morgen is er weer een dag (en ondertussen zijn alle suggesties welkom!)

*Inmiddels is het zondagochtend en binnen 5 minuten is het geregeld. Waarom het nu wel werkt? Geen idee, maar ik ben voor nu tevreden... :D

4 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, ik hoop dat je tevreden gelapen hebt
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi geworden, ik hoop dat je nu weer tijd hebt om lekker te werken aan je lieve popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook sfeervol geworden op je blog met paars. Wat kan je toch druk zijn met dit soort dingen, ik ben ook wel eens een hele avond bezig geweest met het aanpassen van m´n blog. Ik doe het maar zo min mogelijk want ik ga ook liever lekker aan de gang met andere dingen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen