Mijn handen vielen stil.. (30 - 3)

13-2-13
Het eerst popje is af, 2 minuten geleden was ik er nog mee bezig, mijn handen vielen stil...

Kort na het plaatsen van mijn bericht van maandag hoorde ik dat de zoon van mijn vriendin die zondag een afschuwelijk ongeluk kreeg was overleden... De afgelopen dagen ben ik in mijn hoofd bezig geweest met alle vragen, ongeloof, boosheid... De bestuurder is doorgereden, mijn handen bleven dicht bij mijn telefoon en laptop: was er al meer bekend? Maar met ieder nieuw stukje informatie werden de beelden in mijn hoofd vervelender. Mijn hart ging (en gaat) uit naar mijn vriendin.
Gisteren kwam af en toe een glimlach: hij was een bijzonder mens, soms een moeilijk mens, maar zeker een bijzonder mens... De grijns op zijn gezicht soms als je iets aan hem vroeg, onbetaalbaar...
Voor hem brandt hier een kaarsje. Zijn grijns staat op mijn netvlies en met dat beeld kunnen mijn handen weer aan het werk...

8 opmerkingen:

  1. Oh wat vind ik dat verschrikkelijk.Gecondoleerd waar gebeurde dat dan?Natuurlijk valt op zo.n moment alles stil wat vreselijk.Veel sterkte.
    Groetj.
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afschuwelijk.
    Heel veel sterkte.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje..dat is echt een vreselijk bericht! En dan is er ook nog doorgereden na het ongeluk, onbegrijpelijk...
    Ik wens je heel veel sterkte ook om je vriendin te steunen in deze moeilijke periode. Liefs Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verschrikkelijk.....sterkte voor jou en je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met dit zware verlies.Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen