Even iets anders tussendoor...

22-2-13
De 30 vorderen gestaag: ik ben al ver over de helft! Maar de afgelopen dagen wilde ik even iets anders doen dan het kleine gepriegel en in mijn bijnamaarnogniethelemaaldatkomtnogweleenanderekeer-bak ligt altijd genoeg om nog even af te maken. Deze keer werden dat 2 Jorissen en een slappe lijs!
En nog even showen met mijn oppaskind Jelle! Hij ging nog even op de foto met de knuffel die hij van mij kreeg bij zijn geboorte. Hij heeft de (verdiende) bijnaam snelle Jelle en is echt net zo leuk als hij er uitziet! :D

Morgen ga ik weer een workshop geven. Ik plan ze eigenlijk niet zo vaak meer vooruit, maar als je iets bij me wilt komen maken, mail me dan gerust, dan plannen we samen een datum!

Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. 30 is ook eigenlijk productiewerk! kan me voorstellen dat je even wat anders wil.

    Wat een guit! die Jelle. Het is vast erg gezellig met hem..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb ook zo'n bijnamaarnogniet...........bak, leuke poppen, maar Jelle is leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen