Roosje

02-11-2010
Soms, heel soms, gebeurt het wel eens dat ik een pop maak die ik zelf extra bijzonder vind. Roosje is zo'n pop.
roos1
Ik heb haar al een tijdje geleden gemaakt, vorige zomer of misschien zelfs al wel iets langer terug, steeds ging Roosje weer mee naar de markten of stond ze weer eens op de tafel omdat ik zomaar nieuwe kleertjes had gemaakt of gekregen. Roosje heeft al heel wat keren een nieuwe outfit gehad.
De laatste tijd stond ze bij Miss Tiddels' in de winkel. Maryanne ken ik al langer, ik maak al langer kleine popjes voor haar. Eerst had ze alleen een webwinkel, maar nu ook een echte met een deur. Op een markt zag ze Roosje bij mij op tafel staan en toen besloten we haar in de winkel te zetten.
Een maandje heeft ze daar gestaan en gisteren hoorde ik dat ze verkocht is. Ik vind het bijna jammer...
Dag lieve Roos!
lijs1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten