Lotje gaat verhuizen en neemt mee...

 28-03-11
...maar liefst 3 outfits!!
Een zomers jurkje met kort broekje eronder in groen met bloemetjes.
Vorige week kreeg ik een patroon voor een soortgelijk jurkje, maar als home-made-ik-doe-maar-wat-naaister kwam ik er niet helemaal aan uit, dit in combinatie met wat ongeduld, maakt dat ik dan zelf wel iets in elkaar flans.
Gelukkig was ik deze keer zo verstandig wel patroondelen te tekenen, dus deze kan ik nog vaker maken!
 Een zwierige jurk in blauw met bloemetjes, gevilte slofjes en een luiertje.
Een lekker warme jurk met onderbroekje en slofjes. Gebreid met een wol/zijde mengsel in lichtroze met een randje van donkerroze.

Dag Lotje, veel plezier bij je nieuwe mama!

(En nu komt eigenlijk het meest vervelende aan mijn werk: het inpakken van een kind zodat ze met de post mee kan...)

2 opmerkingen:

  1. Och Lotje is leuk geworden. En die jurkjes wat een leuk patroon. Ze zal het bij haar nieuwe mama erg leuk krijgen en dat voelt dan weer erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh.....wat ziet ze er mooi uit! Ze zal hier met open armen ontvangen worden door haar nieuwe mamma. Lotje en Leentje zullen nog veel gaan meemaken samen. Bedankt! Goede reis Lotje .Liefs Carina en Leentje.

    BeantwoordenVerwijderen