De tas... (en meer...)

07-03-11
Birgit had eerst een prachtige, gevilte dolfijnenrugzak van Lidewij, maar helaas was deze te klein voor haar huiswerkmap, er moest dus een andere komen.
Gisteren met haar de stofjes uitgekozen, bedacht hoe ik dat eigenlijk aan zou moeten pakken en maar een beetje op goed geluk geknipt.
Vandaag in elkaar gezet. Ik had nog nooit een tas gemaakt en had eigenlijk verwacht dat het een enorme klus zou zijn, zeker omdat ik er '2' zou maken, zodat hij ook mooi gevoerd zou zijn. Het ging eigenlijk heel snel en hij zat zo in elkaar.

Ik ben bijzonder tevreden met het resultaat!!

Het wachtende wiegetasje heeft ook een koordje gekregen en de haren van Ayashe (Little One in Chippewa) af zijn, alleen nog kleertjes, maar daar moet ik nog even op broeden...

Ondertussen liggen de slappe lijzen geknipt te wachten op de naaimachine en is het tweede wiegtasje al bijna klaar, maar dat is voor morgen.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een werk verricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die tas ; die met de dolfijnen ook !
    Goed weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen