Vies!!

8-5-12
Vies!!
Zo luidde het mailtje wat een paar weken geleden in mijn mailbox terecht kwam... En het woord vies dekte de lading wel!




In januari maakte ik deze Joris en zoals wel te zien is, wordt er erg veel mee geknuffeld. Een poging om Joris een dagje hier te krijgen zodat ik hem kon wassen, liep op niets uit: afstand doen viel niet mee!
En dus kwam een ander plan: een broertje voor deze Joris, een donkerblauwe, zodat hij niet zo snel vies werd en een baby die hoorde er dan ook bij... (De foto is niet helemaal succesvol, het is hier buiten zo maar sombertjes...)
 Deze ochtend op het schoolplein ga ik ze overhandigen, ik ben benieuwd!

7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zo'n "vieze"te zien dan heb je toch absoluut een goede knuffel gemaakt, ben benieuwd hoe lang de nieuwe Joris schoon blijft hihi,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vieze zit nu in de wasmachine! Bij de aanblik van de twee nieuwen, kreeg ik hem zomaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn ook wel erg leuk.
    Ik zou ook ruilen als ik er 2 voor terug kreeg. (haha)
    Ben benieuwd of je de vieze Joris nog schoon krijgt.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er zo mee wordt geknuffeld.
    Succes met wassen. Maar de nieuwe 2 vind ik ook dotjes.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vies is ie zeker! Maar toch fijn om te weten dat het aan overdadig knuffelen ligt...daar doe je het dus allemaal voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien/lezen dat er een kindje zo kan genieten van z´n (vieze)knuffeltje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Krista is ontzettend blij met d'r nieuwe en schone popje. Alle drie worden ze nu flink geknuffeld en gaan met z'n drietjes overal mee naar toe!
    Ik zal snel een foto maken van het hele stel..

    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen