Vrolijk Pasen!

8-4-12
Met zijn drietjes maakten we in de vroege ochtend heel stilletjes een paasontbijtje terwijl Bryan nog sliep... Met mooie servetten (die we met kerst ook gebruikten, haha), alles netjes in mandjes en op een bord neergelegd.
Met gezichtjes op de eieren (verven heb ik allang opgegeven), een chocoladehaasje wat ik nog snel ls verrassing weglegde terwijl zij papa wakker maakten, zoet brood (van mij), een bio-stolletje en bio-afbakbroodjes (gewoon van de Appie) en verse bloemetjes uit eigen tuin.
De eitjes zijn gezocht (en dit jaar ook echt allemaal gevonden!!!) en verder doen we vandaag weinig...

Mijn in-wording projectjes zijn al bijna geworden (en nog meer andere dingen die tussendoor kwamen), dus ik denk dat ik vandaag eens wat puntjes op de i ga zetten...

Een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo samen. Geniet van je dag. (en ik ben ZO benieuwd wat voor moois je de 21e allemaal bij hebt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig.
    Fijne dagen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm wat een heerlijk ontbijtje. Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig uit. veel plezier deze dagen nog en ben benieuwd naar je .... op de i.

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen