Eigenwijs!

8-9-14


Ze woont al meer dan een jaar bij mij. Ik weet nog dat ik haar aan het maken was: ik had al een speelbabyjongen en wilde nog een speelbabymeisje maken, mja...
Prachtig lief kind, maar er klopte iets niet. Vandaag de stoute schoenen aan en jawel: naar de kapper!
En zie hier: het was al die tijd al gewoon een jongen!
Nu nog leuke kleren zoeken (leuk, babykleren shoppen!!!) en een muts voor hem maken.

Sommige dingen kan ik niet vaak genoeg promoten:
Afgelopen weekend was ik bij de uitmarkt van Moes Mengelmoes, de opening van het nieuwe theaterseizoen. Het was werkelijk een dag met een gouden randje: wat was het ontzettend gezellig en wat is het mooi om te zien hoe de kinderen reageren. De dames (en muziekheren) maakten er een waar feestje van en de kinderen deden vrolijk mee!
Mocht je ooit in de gelegenheid zijn: ga! Het is echt een aanrader.
Neem eens een kijkje op hun website, ze hebben bijvoorbeeld ook een toneelklas!

1 opmerking: