Award!!!

27-2-12
Wat een leuk bericht!! Ik heb de Liebster Blog-award gekregen van Anka van Creatieve warboel

Dank je Anka! Fijn dat je mijn blog een award geeft!

De Liebster Blog Award wil blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht brengen.
Dit zijn de regels: 
-vermeld de award op je blog
-vermeld de gever van de award, uiteraard met een link
-geef, als je dit wilt natuurlijk, de award aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden.  


Ik ga de award zeker doorgeven en dat doe ik aan de volgende vijf personen: 
De Smitse
Ravelien
Kaatje en Keetje
Lief Handwerk
Ziezo

3 opmerkingen:

  1. Hey Nancy,
    Wat lief van je dat ik zomaar een award van je krijg erg leuk. Ga er ff over denken aan wie ik hem door ga geven.

    gr Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nancy, bedankt dat mijn blog een liebster blog award heeft gekregen, helemaal leuk!!!
    Enne....de reactie boven had ik verwijderd omdat ik een typfoutje had gemaakt, fijn dat er nu staat dat ik de reactie verwijderd heb en dat iedereen dat nu dus kan lezen ha,ha,ha... Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen