Verwend!

13-7-11

Mijn verjaadag begon gisteren al vroeg met taart op bed, gezang van het volkje en een hele stapel cadeau's!
Al jaren staat een mussenflat hoog op mijn verlanglijstje, net als een vleermuiskast! Maar er kwam ook nog een paddenpot bij en een lieveheersbeestkastje. De vlinderkast was even uitverkocht, maar die komt nog. De beestjes in de tuin zullen weer blij zijn.
Ik kreeg ook nog een scanner, zodat ik niet altijd aan Bry hoef te vragen of hij iets voor me wil scannen op het werk en dat komt de laatste tijd best vaak voor (geeft je natuurlijk wel te denken voor wie het cadeau nu eigenlijk echt handig is, hahaha!)
En dan natuurlijk ook nog het prachtige pakket van Lindelicht van de Zeemandala, mijn voornemen om in onze vakantie echt 3 weken niet met poppen bezig te zijn, wordt zo een stuk eenvoudiger: ik denk dat het een flinke klus zal zijn om die te maken met al die kleine schelpjes die je er op moet naaien!

We hebben de dag heerlijk doorgebracht in Burgers' Zoo, prachtige dierentuin, veel gezien, zoveel dat ik aan het einde van de dag niet echt meer wist wat ik nu eigenlijk allemaal gezien had,  maar de gibbons hebben in ieder geval ook nog voor me gezongen!

Lars en zijn mama kwamen gisterenavond ook nog langs met een verrassing: een gieter gevuld met bloemen en een prachtige tekening van Lars! En dankzij de scanner die ik 's ochtends kreeg, kan ik hem nu ook laten zien!!!
Mooi he?

Iedereen bedankt voor alle felicitaties! Heerlijk om na zo'n mooie dag te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Bofferd, je bent flink verwend.
    Leuk hoor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat een gezellige beestjesboel worden in jullie tuin!
    Heerlijk toch..

    BeantwoordenVerwijderen