Babysteps...

12-4-11
De afgelopen dagen veel gelegen, maar dan kan ik gelukkig altijd toch breien. De pop die ik vrijdag nog zo graag af wilde maken, is nog niet af, maar heeft wel kleertjes!
Nu weer rustig opstarten. Helaas is er een bom ontploft in dit huis in de afgelopen dagen, het opruimen van de kamer van Matthijs heeft wat vertraging opgelopen en de poetshulp die morgen zou beginnen heeft een baan gevonden. Dus deze week doen we het maar weer zelf met het nodige kunst en vliegwerk. Vrijdag komt de vijfde kennismaken, nu maar hopen dat zij geen baan vindt in de tussentijd. Een zoektocht van weken, al vier mensen aangenomen en er is daadwerkelijk 1 keer gepoetst hier, maar goed: ik werd op voorhand gewaarschuwd dat het zoeken van een hulp niet eenvoudig is.
Dus we rommelen rustigjes aan vandaag, de pop laat ik nog even liggen: vanavond kan ik verder met haar als de dames komen met hun poppen.

1 opmerking:

  1. Gaat het allemaal weer een beetje? Zal vanavond rustig zijn "juf" dan kun je toch nog een beetje rusten;-)

    BeantwoordenVerwijderen