Plannen veranderen...

06-03-11
Vanmorgen liep ik naar beneden met een stapel stofjes en veel plannen...
Een nieuwe schooltas (mam, mijn huiswerk past niet in mijn tas), een knuffellapje (want in de zomer zijn knuffels echt veel te warm hoor mam!) en een kussen voor Birgit (mam, ik wil echt mijn oude lievelingsspijkerbroek echt niet weggooien, maak jij er een kussen van?), 2 grote slappe lijzen en een omkeerpopje...

Maar eerst moest er even een hekje in de grond geprikt worden zodat Joris alleen buiten kon blijven, klein klusje, zo gebeurd, maar dan ben je aan het werk en dan zie je nog van alles... Het hekje staat, het pad is een stuk goed gelegd, een gat is opgevuld, een stuk tuin is opnieuw ingericht, de vijver is schoongemaakt en het eerste leven daarin alweer gezien, het zonnetje is op de huid gevoeld en het was goed toeven in de tuin!!

Gelukkig is de dag nog niet om!!! Even hangen en dan op naar stofjes...

1 opmerking: