Drukke tijden!!

9-11-14
Alweer bijna 2 maanden voorbij sinds mijn laatste blogpost!

Het zijn drukke tijden voor de mens: het marktenseizoen is in volle gang!
Gisteren was ik in Dordrecht op de Vrije School: stralende dag, hele fijne markt.
Zwarte piet was ook mee! Met magneetjes als handjes en voeten, dus in de meest Pietachtige houdingen op te hangen! Maar Piet is ook lekker zacht, dus ook fijn om mee te knuffelen.

Piet staat niet op mijn website en Etsy: ik maak en verkoop ze, dus plaatsen is bijna zinloos. Wil je er graag eentje, stuur me dan een mailtje. Ze kosten 9,50 en kunnen door de brievenbus.

Ik post hier niet heel veel, om te bloggen moet ik echt gaan zitten. Op facebook ben ik een stuk aktiever, dat gaat veel sneller en gemakkelijker. Wil je me daar volgen? Dan kun je me via deze link vinden en liken: Knuffelpopje op facebook
Binnenkort zal ik daar een give-away organiseren. Als het wat rustiger is, zal ik dat ook hier weer eens doen, maar dat zal iets langer duren!

2 opmerkingen:

  1. Ga ik je (ook) op facebook volgen! Leuke pietjes ik snap wel waarom die de deur uit vliegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog! gezellig om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen