Weggeef-give-away en een cadeautje!

22-12-13

Het is rustig met de weggeef-give-away! Dinsdag is de laatste dag dat je een kindje kunt aanmelden voor een pop of knuffel. Dus ken je een kind wat wel iets extra's kan gebruiken, mail me dan op info@knuffepopje.nl

Inmiddels is er in het kader van de weggeef-give-away ook nog een blauw meesleepbeest opgestuurd naar een jongetje wat zich regelmatig niet zo lekker voelt.

Ondertussen ben ik ook bezig met van alles en nog wat.
Vandaag wordt Sammy 2. Sammy komt hier iedere week en speelt dan het liefst met een klein kaboutermeisje dat ook altijd met haar mee naar bed moet. Voor haar verjaardag maakte ik er eentje voor haarzelf.
In een tas-bedje, want Sammy sjouwt hier altijd met de emmertjes en stopt daar van alles in! Zo kan ze nu ook het popje meenemen.

Van de mama van Megan kregen we het jurkje wat bij mij en Birgit absoluut favoriet was: een prachtig stofje met paardjes, parkietjes, tijgers en nog veel meer om een popje van te maken! Megan komt al een tijdje niet meer hier, maar het popje is eindelijk in de maak en zelfs al bijna af!

Ook is er een superheld besteld, daar ga ik vandaag ook maar eens aan beginnen.
En natuurlijk, nu het vakantie is, is er eindelijk tijd en ruimte om alle schade van de lekkage van het dak te gaan verstoppen achter gipsplaten en verf.
Vervelen zal ik me niet in de vakantie! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten