Post!

1-6-12
Pasgeleden schreef ik hier over boos-zijn en het boos-kussen, Annelies herkende veel en vroeg me of ik er voor Vic ook een wilde maken... Uiteraard!
Vic was heel blij met zijn kussen en maakte een tekening voor me die vandaag door de postbode werd gebracht!
Een kaboutermeneer met grote oren die het vieze hondje met een gele spuit schoon gaat maken, gelukkig schijnt de zon!
Annelies deed er ook nog een verrassing voor me in: een prachtig gehaakte bloemenbroche, hij gaat niet op mijn trui maar krijgt een ereplekje op mijn seizoenstafel en een mooi etuitje met heerlijke lippenbalsem. Wat een prachtige cadeau's!
Vandaag ging ik ook weer even met het toestel bij de mereltjes langs. Wat dichterbij, want ze worden nu wat groter dus het kan wel inmiddels. Overigens onder protest van moeder die achter mij in de tuin zat te roepen! Volgens mij riep ze dat ze maar heel stil moesten blijven liggen, want ze verroerden zich niet!
Echte vogeltjes worden het al!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing post heb je gekregen met wee leuk spulletjes. en super leuk het nestje met vogeltejs
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er blij mee bent!!! De vogeltjes zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief zo'n mooi cadeau. en die mereltjes die worden al snel groot zeg.

    gr nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief cadeau. en die vogeltjes worden al groot zeg, dat gaat snel.

    gr nancy.

    BeantwoordenVerwijderen