Een update...

26-3-12
Zo, dat was even een lekker druk weekje!
De lentemarkt is inmiddels geweest en omdat het op onze eigen school was, is het niet zomaar daar staan, maar natuurlijk ook in de weken ervoor meehelpen! Het was een prachtige dag, een prachtige markt en ik heb ook nog goed verkocht! (uiteraard lag weer het fototoestel thuis!)
Wat deed ik zoal de afgelopen week?
Knoest is af en is inmiddels aangekomen op de plaats van bestemming...
 
Ik maakte wat slappe lijzen en experimenteerde wat met haren. Ik zie bij collega's wel eens gekamde mohair-kapseltjes, dus dat heb ik ook eens geprobeerd. Bij poppen van anderen vind ik het altijd prachtig, maar bij de mijne? Het karakter van poppen verschilt van maakster tot maakster en ik weet echt niet of ik het wel bij de mijne vind passen. Maar goed, misschien moet ik er gewoon even aan wennen en anders verander ik het gewoon weer...
 
Ik maakte ook nog wat zakpopjes. 
Vandaag zullen de poppen weer te vinden zijn in de webwinkel en enkelen ook via Etsy.

Ik had ook nog 10 sterkaboutertjes gemaakt, maar die zijn allemaal verkocht voor ze op de foto gingen, maar ik had er meer gestikt dus die komen eraan.

21 april heb ik de volgende markt, ik weet dus wat ik de komende tijd kan doen!

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk, en die haartje zijn ook goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je slappe lijs erg leuk.
    En de haartjes daar is toch niets mis mee.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo goed verkocht hebt! Ik ben ook een beetje aan het experimenteren met popjes maken, erg spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke poppen , en wat fijn dat je een goede lentemarkt had ;o)
    Jij maakt echte stoere, stevige speelpoppen die wel tegen een stootje kunnen ik vind vaak die gekamde mohair haar poppen een beetje te mooi om mee te spelen, maar dat zie ik bij die van jou niet hoor, staat schattig die kleine staartjes.....en dan die hartjes erin heel leuk gedaan......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal fijn dat je markt zo goed was! Cailin is inmiddels een echte peuter en raad eens....opeens is Bella (jouw pop met het mooie gehaalte grijs/roze jurkje) haar grootste vriendin. Ik geniet ervan! Ik kom sowieso een knuffel bij je uitzoeken voor mijn nieuwe achterneefje of nichtje dat in juli verwacht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je poppen toch mooi!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen