Bruisende plannen...

1-8-11
Terwijl ik de laatste hand leg aan de boblijn van Jelske (een van de laatste projecten  uit de 'o ja die lag er ook nog half af te zijn doos'), borrelen er weer allerlei ideeen omhoog.
Vanmorgen las ik in de zon (heel vervelend) een boek van de kinderen, waardoor ik wat ideeen kreeg, gisteren kreeg ik een mailtje van iemand die houten speelgoed maakt, nog meer plannen, de zeemeerminnen hebben in mijn hoofd al allerlei gestaltes aangenomen en voor het einde van het jaar broeit er ook van alles...
Na mijn vakantie kan ik dus weer met frisse moed en inspiratie aan de slag... (als ik dat haal natuurlijk, maar het voornemen blijft geen poppenmakelarij in de vakantie!)

Maar eerst Jelske! Ze is groot! Het blijft altijd een hele rare gewaarwording om zo'n groot kind te voorzien van haar, ze zit gewoon op schoot! Kleertjes heb ik in de uitverkoop gekocht, alleen moet ik die nog iets verkleinen en ik ben nog aan het denken over een muts: maak ik hem zelf of koop ik er eentje?
De haren zijn een heerlijk klusje om steeds even tussendoor te doen, voor mij een nieuw soort wol en hij is heerlijk om mee te werken! En ondertussen bruist het in mijn hoofd lekker verder...

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Lekker verder laten bruisen, het klinkt goed allemaal. Het zeemeerminnetje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er veelbelovend uit allemaal.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen