De school gaat verhuizen...

15-6-11
...de kinderen zijn een paar dagen vrij en dat is natuurlijk een mooi moment om alle poppen eens grondig te wassen en onder de loep te nemen!
Het is duidelijk dat er veel mee gespeeld wordt, hoewel de schade ontzettend meevalt! Ikzelf had verwacht dat de tricot veel harder zou slijten (de twee grote poppen en de bruine zijn van mijn hand en gaan toch al weer een paar jaartjes mee), maar alleen de grote blonde pop heeft een klein gaatje en dat is zo te zien niet eens slijtage. De gele kabouter woont in de peuterklas en die krijgt duidelijk heel veel kusjes!
Op dit moment zitten de kinderen in de wasmachine en dat vind ik toch erg! Ik zal blij zijn als ze er weer uit zijn! 
Drogen gaat wel een paar dagen duren denk ik (tenzij de zon toch nog hard gaat schijnen), daarna kan ik de schade echt goed op gaan nemen en zien wat er gerepareerd of vervangen moet worden.

Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

  1. Oeh jee, wat spannend. Ik durf de poppen hier eigenlijk niet in de wasmachine te doen, alhoewel het bij sommige echt wel nodig is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als poppen stevig gevuld zijn, is er geen enkel probleem, die behouden hun vorm wel.
    Ik vind het alleen zo zielig... :(

    Net was de machine klaar, maar de poppen nog niet schoon genoeg naar mijn zin, dus ze doen nu nog een rondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, is ook wel zielig. Maar achteraf zijn ze je vast dankbaar dat ze niet meer overal restjes snot hebben enzo ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo,wat zielig voor deze poppen kinderen. gelukkig doen we dat niet met onze eigen kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend zielig! Ik zou het niet durven hoor.
    Ben benieuwd hoe ze hun twee rondjes zijn door gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze knappen er beslist van op.......gelukkig staan er geen kindjes te wachten of ze het wel overleefd hebben......en straks ben je trots dat je ze weer zo mooi schoon en heel en opgeknapt terug kan brengen.;o)

    BeantwoordenVerwijderen