Lentemarkt op de Vrije School in Breda

28-5-11
Een gezellige, drukke, vermoeiende dag!


Het is natuurlijk dichtbij huis en ik heb een flink aantal bekenden gezien.

Maar ook een prachtige vraag gekregen: een mevrouw vertelde me dat ze al jaren op vrijwillige basis naar St.Petersburg gaat om daar op de Vrije School een aantal ouders de kunst van het poppenmaken bij te brengen. Ze vond dat het tijd werd het stokje over te geven en vroeg me of ik bereid zou zijn dat te doen. Daar moet ik goed over nadenken, als 'liever-niet-vakantie-ganger' is het nogal wat.
Maar wat voel ik me vereerd!

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er zo leuk uit al je poppen tentoongesteld, en wat een uitdaging kan het zijn om in het buitenland poppencursussen te mogen geven,je moet alles maar goed op een rijtje zetten de voors en tegens.......maar het is wel een groot compliment!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele grote eer. Maar ik kan me je twijfel ook wel voorstellen. Is niet echt naast de deur, St. Petersburg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nancy,
    Wat heb je ontzettend veel poppen op je kraam. Je hebt hard gewerkt zeg!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen